Regulamin

1) Właściciel serwisu

Właścicielem serwisu jest firma Aleksandra Mróz, al. Kasztanowa 8/2 53-125 Wrocław, NIP 8992629980, REGON 021225961, pracownia florystyczna mieści się przy ul. Ostrowskiego 1 53-238 Wrocław, tel. +48691757577

 

2) Zamówienia

Zamówienia przyjmowane są:

-za pośrednictwem sklepu internetowego o adresie www.papillon.com.pl

-telefonicznie pod numerem 691757577

-osobiście w pracowni pod adresem ul. Ostrowskiego 1 53-238 Wrocław

Zamówienia przyjmowane i realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10-17 oraz w sobotę w godzinach 10-14. Zamówienia złożone w niedzielę lub poza godzinami pracy pracowni realizowane są w godzinach otwarcia. Zamówienia muszą zostać złożone i opłacone minimum 2 godziny przed planowaną dostawą. Zamówienia złożone przez sklep internetowy są automatycznie potwierdzane mailowo. Paragon za zamówienie jest wysyłany drogą mailową do zamawiającego po zaksięgowaniu płatności. Paragon za zamówienie złożone telefonicznie może zostać wysłany za pośrednictwem wiadomości MMS lub mailowo w zależności od ustaleń z klientem.

Złożenie zamówienia przez stronę sklepu, telefonicznie lub mailowo jest uznawane za zawarcie umowy na odległość i oznacza konieczność uregulowania powstałego zobowiązania finansowego.

 

3) Dostawa

Firma dostarcza zamówienia własnym transportem lub za pośrednictwem sieci taxi. Obszar realizacji zamówień to obręb administracyjny miasta Wrocławia oraz okolice wyznaczone w mapie dostaw w dziale Kontakt. Firma nie zrealizuje zamówień z dostawą poza wybrany obszar. Sklep umożliwia wybranie daty oraz  dwugodzinnego przedziału czasowego dostawy. Pracownia nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane dane dostawy oraz dane odbiorcy, błędnie podany adres może uniemożliwić dostawę – w takiej sytuacji pracownia podejmuje dwukrotną próbę kontaktu z zamawiającym. Dostawca podejmuje jednokrotną próbę dostarczenia bukietu, jeśli nie zastanie adresata – podejmuje jednokrotną próbę kontaktu telefonicznego. Jeśli mimo podjęcia prób nie uda się dostarczyć bukietu – do odbiorcy wysyłana jest wiadomość, że czeka na niego bukiet w naszej pracowni. Bukiet czeka na odbiorcę przez dwa dni kalendarzowe. Po tym czasie zamówienie uznaje się za zrealizowane. Możliwa jest druga próba dostarczenia bukietu po wniesieniu dodatkowej opłaty w wysokości 25,00zł na konto pracowni, dodatkową dostawę może opłacić zarówno zamawiający jak i odbiorca.

 

3) Płatności

Zamówienie za pośrednictwem sklepu www.papillon.com.pl można opłacić za pośrednictwem portalu www.przelewy24.pl, przelewem zwykłym na konto pracowni: Aleksandra Mróz PKO BP 28 1020 5226 0000 6602 0243 9024 zawierając w tytule numer zamówienia.

Zamówienie złożone pod numerem telefonu 691757577 można opłacić przelewem zwykłym na konto pracowni: Aleksandra Mróz PKO BP 28 1020 5226 0000 6602 0243 9024 zawierając w tytule numer zamówienia, lub osobiście gotówką lub kartą w pracowni przy ul. Ostrowskiego 1 52-238 Wrocław.

Zamówienia złożone osobiście w pracowni przy ul. Ostrowskiego 1 53-238 Wrocław można opłacić przelewem zwykłym na konto pracowni: Aleksandra Mróz PKO BP 28 1020 5226 0000 6602 0243 9024 zawierając w tytule numer zamówienia, lub osobiście gotówką lub kartą.

Pracownia przystępuje do realizacji zamówienia opłaconego, w przypadku płatności zwykłym przelewem zamówienie uznane jest za opłacone po zaksięgowaniu płatności na koncie pracowni – wybierając taką formę uregulowania należności prosimy brać pod uwagę czas transferu bankowego. Zamówienia ekspresowe również realizowane są po zaksięgowaniu płatności. Pracownia nie uznaje zamówienia za opłacone na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.

 

4) Towar

Pracownia gwarantuje dostarczenie kwiatów świeżych o żywotności między 3 a 14 dni w zależności od gatunku. Żywotność bukietu zależy od temperatury otoczenia oraz postępowania obdarowanego. Do każdego bukietu dołączamy instrukcję postępowania oraz odżywkę.  Kwiaty po dostarczeniu powinny niezwłocznie mieć podcięte końcówki i zostać wstawione do wody. Pracownia nie ponosi odpowiedzialności za przedwczesne zwiędnięcie kwiatów spowodowane niewłaściwą opieką. Na życzenie zamawiającego pracownia za pośrednictwem maila lub wiadomości MMS wysyła zdjęcie bukietu przed dostawą, takie życzenie należy umieścić w polu uwagi przy zamówieniu.

Pracownia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w zakresie doboru materiału roślinnego w przypadku braku dostępności towaru zamówionego, Zmiany te nie będą istotnie wpływać na kolorystykę, wielkość lub kształt bukietu. W przypadku zamówień na ten sam dzień może wystąpić konieczność dokonania dużych zmian – w takim wypadku pracownia kontaktuje się z zamawiającym w celu ustalenia szczegółów.

 

5) Daty wyjątkowe

W przypadku zamówień w święta np. 21 stycznia, 14 lutego, 8 marca, 26 maja z powodu dużej ilości zamówień pracownia zastrzega sobie prawo do przesunięcia (w obrębie danego dnia) czasu dostawy określonego w zamówieniu. W przypadku konieczności przesunięcia czasu dostawy pracownia podejmuje dwukrotną próbę kontaktu z zamawiającym w celu potwierdzenia lub zmiany adresu dostawy. W przypadku braku kontaktu pracownia kontaktuje się z odbiorcą bukietu w celu ustalenia adresu dostawy w nowych godzinach. Zamówienia złożone na 3 dni robocze przed danym świętem objęte są gwarancją dostawy w wybranych godzinach.

 

6) Bileciki

Bileciki dołączane do bukietów są drukowane. W wyjątkowych sytuacjach lub przy przesyłkach ekspresowych pracownia wypisuje bileciki ręcznie. Bilecik nie zostanie dołączony jeśli jego treść będzie niezgodna z prawem lub zasadami życia w społeczeństwie np. groźby karalne, przekleństwa, obelgi.

 

7) Odmowa przyjęcia bukietu

W przypadku odmowy przyjęcia bukietu przez adresata bukiet wraca do pracowni a usługa uznana jest za wykonaną. O odmowie informujemy zamawiającego niezwłocznie. W takiej sytuacji bukiet jest do odbioru w pracowni przez dwa dni kalendarzowe.

 

8) Warunki techniczne

Aby korzystać ze sklepu użytkownik musi posiadać komputer z dostępem do internetu oraz aktualną wersję przeglądarki internetowej (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox itp.) lub smartfon z dostępem do internetu.

 

9) Inne postanowienia

Pracownia nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostarczenia zamówienia w niektóre miejsca np. więzienia, oddziały zamknięte szpitali, jednostki wojskowe i inne miejsca wymagające uprawnień do dostępu.

Pracownia zastrzega sobie prawo do opóźnień w dostawie w razie wystąpienia przyczyn niezależnych np. paraliż komunikacyjny, kataklizmy pogodowe, zagrożenie ogólnopaństwowe.

W przypadku kwestii nie rozstrzygniętych powyższym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Prawa Cywilnego oraz Kodeksu Prawa Handlowego.

Użytkownik korzystając z usług sklepu i pracowni Papillon akceptuje powyższy regulamin.