Firma dostarcza zamówienia własnym transportem lub za pośrednictwem sieci taxi. Obszar realizacji zamówień to obręb administracyjny miasta Wrocławia oraz okolice wyznaczone w mapie dostaw w dziale Kontakt. Firma nie zrealizuje zamówień z dostawą poza wybrany obszar. Sklep umożliwia wybranie daty oraz dwugodzinnego przedziału czasowego dostawy. Pracownia nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane dane dostawy oraz dane odbiorcy, błędnie podany adres może uniemożliwić dostawę – w takiej sytuacji pracownia podejmuje dwukrotną próbę kontaktu z zamawiającym. Dostawca podejmjuje jednokrotną poróbę dostarczenia bukietu, jeśli nie zastanie adresata – podejmuje jednokrotną próbę kontaktu telefonicznego. Jeśli mimo podjęcia prób nie uda się dostarczyć bukietu – do odbiorcy wysyłana jest wiadomość, że czeka na niego bukiet w naszej pracowni. Bukiet czeka na odbiorcę przez dwa dni kalendarzowe. Po tym czasie zamówienie uznaje się za zrealizowane. Możliwa jest druga próba dostarczenia bukietu po wniesieniu dodatkowej opłaty w wysokości 25,00zł na konto pracowni, dodatkową dostawę może opłacić zarówno zamawiający jak i odbiorca.
Zamówienie za pośrednictwem sklepu www.papillon.com.pl można opłacić za pośrednictwem portalu www.przelewy24.pl, przelewem zwykłym na konto pracowni: Aleksandra Mróz PKO BP 28 1020 5226 0000 6602 0243 9024 zawierając w tytule numer zamówienia.
Zamówienie złożone pod numerem telefonu 691757577 można opłacić przelewem zwykłym na konto pracowni: Aleksandra Mróz PKO BP 28 1020 5226 0000 6602 0243 9024 zawierając w tytule numer zamówienia, lub osobiście gotówką lub kartą w pracowni przy ul. Ostrowskiego 1 52-238 Wrocław.
Zamówienia złożone osobiście w pracowni przy ul. Ostrowskiego 1 53-238 Wrocław można opłacić przelewem zwykłym na konto pracowni: Aleksandra Mróz PKO BP 28 1020 5226 0000 6602 0243 9024 zawierając w tytule numer zamówienia, lub osobiście gotówką lub kartą.
Pracownia przystępuje do realizacji zamówienia opłaconego, w przypadku płatności zwykłym przelewem zzamówienie uznane jest za opłacone po zaksięgowaniu płatności na koncie pracowni – wybierając taką formę uregulowania należności prosimy brać pod uwagę czas transweru bankowego. Zamówienia ekspresowe również realizowane są po zaksięgowaniu płatności. Pracownia nie uznaje zamówienia za opłacone na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.